Net Promotor® Score På en skala fra -100 til 100 er Søhusets kundeloyalitet ikke til at komme udenom.

Kunderne taler

"I Søhuset er de – som os selv – i øjenhøjde med de mennesker, der træder ind ad døren. Når man træder indenfor, bliver man mødt af et professionelt og serviceminded personale, der er villig til at strække sig langt for at levere en kundepleje, der lever op til de højeste standarder. Det er selvsagt en stor tillidserklæring at lægge hele vores forretning ud af huset, men jeg oplever i høj grad, at vores kursister er i trygge hænder hos Søhuset. Og det var udslagsgivende for mig.

Søren-Ulrik Rolsted Fangholm
Atrium

Hvad tager du med i mødet?

I Søhuset har vi syv principper for det gode møde samt det interne arbejde. Principperne sikrer, at ethvert møde, du holder her, resulterer i størst tænkelig fælles tankevirksomhed. Lad dig inspirere, og brug principperne med dine mødedeltagere i dit næste møde.

Søhusets grundprincipper