Net Promotor® Score På en skala fra -100 til 100 er Søhusets kundeloyalitet ikke til at komme udenom.

Kunderne taler

"Tak for alt fristes jeg til at sige. Men når man som jeg arbejder målrettet med service og oplever noget ud over det sædvanlige skal det deles. Søhuset i Hørsholms skønne omgivelser danner rammen om Master Danmarks certificeringskurser på Sjælland, hvilket har gjort mig til en hyppig gæst. Jeg og mine kursister bliver altid mødt med smil, positivitet, hjælpsomhed, fantastisk mad og en service og proaktivitet, som jeg ikke har set på andre konferencesteder. Det er en fornøjelse at være gæst hos jer.

Tina Sørensen
Master Danmark

Se hvordan mod kom i spil til GoodTalks-event i Søhuset

Hvad tager du med i mødet?

I Søhuset har vi fem principper for det gode møde. Principperne sikrer, at ethvert møde, du holder her, resulterer i størst tænkelig fælles tankevirksomhed. Lad dig inspirere, og brug principperne med dine mødedeltagere i dit næste møde.

Søhusets grundprincipper