Persondatapolitik

Her kan du læse, hvordan Søhuset Konferencecenter håndterer personoplysninger.

Dataansvarlig

Søhuset Konferencecenter er dataansvarlige for de oplysninger, som vi behandler om vores kunder og samarbejdspartnere, mulige kunder, besøgende på vores hjemmesider, modtagere af nyhedsbreve, tilmeldte til vores arrangementer, samt jobansøgere og medarbejdere.

Vi sørger for, at behandling af personoplysninger sker i overensstemmelse med persondataforordningen af 25. maj 2018.

Vores kontaktoplysninger er:

Søhuset Konferencecenter
Venlighedsvej 10
2970 Hørsholm
Telefon: 45 86 41 00
Email: soehuset@soehuset.dk

Vi behandler følgende persondata

Hjemmeside

Når du bruger vores hjemmeside, opsamler vi data om dig for at kunne lave statistik, optimere funktioner til dig og målrette markedsføring. Det er data som

  • Din IP-adresse (anvendes til statistiske formål og remarketing).
  • Dit operativsystem og browserversion (anvendes til optimering af den fremtidige brugeroplevelse på hjemmesiden).
  • Dato og klokkeslæt for besøget på hjemmesiden (anvendes til statistiske formål).
  • Vi placerer cookies på din enhed. Se mere i vores cookie-politik.
  • Data videregives til tredjeparter som fx Google, LinkedIn og Facebook for at få gennemført statistik eller målrette remarketing for Søhuset Konferencecenter.

 

Nyhedsbreve og kontaktformularer

Når du samtykker til at modtage nyhedsbreve eller udfylder en kontaktformular via vores website, gemmer vi personoplysninger om dig. Vi behandler følgende oplysninger:

  • Navn
  • Titel
  • E-mail

Søhuset Konferencecenter anvender webbaserede tjenester som Mailchimp og Salesforce til at håndtere tilmeldingsflows og gennemføre analyser. Data gemmes på disse løsningers servere inden for EU eller inden for Privacy Shield-samarbejdet og videregives ikke.

På nyhedsbreve kan man selv afmelde sig nederst i hvert enkelt nyhedsbrev, hvor man også kan se og ændre sine kontaktoplysninger. Beskeder modtaget via udfyldte kontaktformularer gemmes i op til 6 måneder. 

Arrangementer

Søhuset Konferencecenter anvender den webbaserede tjeneste Eventbrite til at håndtere tilmeldinger og gennemføre analyser. Data gemmes på disse løsningers servere inden for EU eller inden for Privacy Shield-samarbejdet og videregives ikke. Vi behandler følgende oplysninger:

  • Navn
  • E-mail
  • Titel
  • Virksomhed

Jobansøgninger

Søhuset Konferencecenter anvender den webbaserede tjeneste Elvium til at håndtere ansøgninger. Ansøgninger behandles forsvarligt og fortroligt og gemmes i op til 6 måneder, med mindre andet er aftalt.

Hvis du ansøger om et job hos os, behandler vi de personoplysninger, du selv har givet os. Oplysningerne overføres ikke til andre.

Persondata om kunder og samarbejdspartner

Søhuset Konferencecenter behandler almindelige kontaktoplysninger om vores kunder og samarbejdspartnere med henblik på at opfylde vores kontraktlige forhold og levere de services, vi har lovet. Oplysningerne behandles forsvarligt og fortroligt og overføres ikke til andre.

Dine rettigheder

Personoplysninger afgives aldrig til tredjepart, medmindre du selv udtrykkeligt giver tilsagn hertil. Vi indsamler aldrig personoplysninger, uden at du selv har givet os disse oplysninger ved registrering eller deltagelse i en undersøgelse m.v. Vi indsamler ikke følsomme persondata.

Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos Søhuset Konferencecenter, skal du skrive til os på soehuset@soehuset.dk.

  • Du har ret til at få indsigt i, hvilke personoplysninger vi behandler om dig, og du kan gøre indsigelse mod, at vi behandler dem.
  • Du har ret til at få ajourført de personoplysninger, vi har registreret om dig.
  • Du har ret til at få slettet de personoplysninger, vi har registreret om dig. Ønsker du at få slettet dine personoplysninger, sletter vi alle oplysninger, som vi ikke efter lovgivning er pålagt at skulle gemme.
  • Er behandlingen af personoplysninger baseret på et samtykke fra dig, har du ret til at trække samtykket tilbage. Det betyder, at behandling herefter ophører, medmindre vi efter lovgivning er pålagt at skulle behandle personoplysningerne.

Sikkerhed

Vi beskytter dine personoplysninger på følgende måde:

  • Vi har vedtaget politikker for it-sikkerhed og persondata, og vores medarbejdere informeres løbende om sikker behandling af data.
  • Vores it-systemer har generelt et højt sikkerhedsniveau gennem bl.a. firewall, kryptering, beskyttelse af enheder, og vi tilpasser os løbende den aktuelle risikovurdering. Systemers drift og eventuelle angreb fra hackere eller virus overvåges løbende.

Klageinstans

Du har mulighed for klager over vores behandling af personoplysninger om dig til Datatilsynet. Se kontaktoplysninger og mere om klageadgang her: datatilsynet.dk.